Dyskursy komunikacji medialnej

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 34,65 zł 34.65
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Primum Verbum
Kod produktu: 14405058

Opis

TYTUŁ: Dyskursy komunikacji medialnej

REDAKCJA: Anita Filipczak-Białkowska

FORMAT: B5

ILOŚĆ STRON: 144

ROK WYDANIA: 2011

WYDAWNICTWO: Primum Verbum

ISBN: 978-83-62157-38-9

Podana cena dotyczy jednego egzemplarza publikacji

 

Publikacja z zakresu komunikacji społecznej pod redakcją Anity Filipczak-Białkowskiej ujmująca problematykę dyskursu z perspektywy różnych dziedzin badawczych. Autorami poszczególnych rozdziałów są wybitni znawcy zagadnienia.

 

SPIS TREŚCI

Wprowadzenie 

Część I: DYSKURS – PERSPEKTYWA MEDIUM 

Jan Pleszczyński

Rozdział I: Dyskurs medialny z perspektywy epistemologicznej 

Barbara Bogołębkska

Rozdział II: Relacje między tworzeniem a odtwarzaniem w gatunkach prasowych 

Paulina Czarnek

Rozdział III: Walory poznawcze reportaży radiowych – perspektywa odbiorcy 

Bogumiła Fiołek-Lubczyńska

Rozdział IV: O dokumencie telewizyjnym w ujęciu retorycznym. Wybrane problemy 

Elżbieta Pawlak-Hejno

Rozdział V: Wyznaczniki kryminalnych „fałszywych dokumentów”. Przypadek „W 11 – wydziału śledczego” 

Joanna Mikosz

Rozdział VI: Dziennikarz internetowy jako nadawca informacji. Różne aspekty wykonywania zawodu 

Zbigniew Bednarek

Rozdział VII: Słowo, treść i myśl w komunikowaniu sieciowym 

Część II: DYSKURS – PERSPEKTYWA ORGANIZACJI PRZEKAZU 

Sandra Camm

Rozdział VIII: Artykuł reklamowy i jego konwencja gatunkowa 

Anna Obrębska

Rozdział IX: Reklama jako komunikacyjny kameleon 

Urszula Patocka-Sigłowy

Rozdział X: Orędzie prezydenckie jako gatunek wypowiedzi politycznej 

Tomasz Piekot, Marcin Poprawa

Rozdział XI: Nowy język władzy – sprawozdanie z badań tekstów o Funduszach Europejskich 

Jerzy Biniewicz

Rozdział XII: Interakcje komunikacyjne w dyskursie naukowym (na przykładzie pierwszych polskich tekstów naukowo-dydaktycznych, technicznych) 

Dorota Szuper-Jakubiuk

Rozdział XIII: Komunikowanie się w biznesie na przykładzie tworzonego modułowego tezaurusa terminologii handlu zagranicznego 

Literatura 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl