E-BOOK (PDF) A. Siemes: Normalność w komunikacjach - jej negocjowanie i badanie

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 18,45 zł 18.45
quantity szt.
Zyskujesz 1 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

TYTUŁ: Normalność w komunikacjach - jej negocjowanie i badanie

SERIA: Projektowanie komunikacji

AUTOR: Annette Siemes

FORMAT: PDF

ILOŚĆ STRON: 200

ROK WYDANIA: 2013

WYDAWNICTWO: Primum Verbum

ISBN: 978-83-62157-78-5

Uwaga: Oferta e-booków wyłącznie dla użytkowników indywidualnych. Przed nieautoryzowanym rozpowszechnianiem każda książka elektroniczna chroniona jest znakiem wodnym indywidualnym dla każdego klienta. E-book zostaje wysłany pod adres e-mail podany przy zamówieniu w ciągu maksymalnie 12 godzin od otrzymania należności przez Primum Verbum (w miarę możliwości staramy się wysyłać książkę w ciągu kilkunastu minut od otrzymania płatności).

 

SPIS TREŚCI


1. projekt – badanie powstawania obszarów normalności w komunikacji

1.1. komunikacja i jej badanie na tle projektu badawczego
1.2. temat komentarzy i temat badawczy

2. normalizacja, procedury normalizacyjne
2.1. normalizm
2.2. normalizacja i komunikacja

3. problem badawczy, cele i pytania badawcze

4. metodologia i design metody
4.1. punkt wyjścia dla analizy
4.2. generalne ukierunkowanie analizy
4.3. materiał badawczy
4.3.1. wielkość korpusu i jego zakres
4.4. przebieg analizy
4.4.1. etapy
4.4.2. praca z materiałem

5. wyniki etapu I – wymiary odniesienia i ich kategorie
5.1. wymiary – obszary odniesienia komentarzy
5.2. rola negocjowania normalności
5.3. kategorie negocjowania w wymiarach
5.3.1. kategorie komentarzy nawiązujących do budynku
5.3.2. kategorie komentarzy nawiązujących do domu prototypowego
5.3.3. kategorie komentarzy nawiązujących do projektu/architektury
5.3.4. kategorie komentarzy nawiązujących do wymiaru dla kogo jest taki dom
5.3.5. kategorie komentarzy nawiązujących do kontekstu krajowego i światowego
5.3.6. kategorie komentarzy nawiązujących do projektantów/wykonawców i sposobu projektowania/wykonania
5.3.7. kategorie komentarzy nawiązujących do wnętrza i otoczenia budynku 

6. wyniki etapu II – sposoby mówienia o domach i domu, strategie i zabiegi
6.1. wymiar dom prototypowy – analiza szczegółowa egzemplifikacji
6.2. koncept braku w pozostałych wymiarach odniesienia
6.3. nazwy zastępcze
6.4. dychotomie/opozycje
6.5. my i inni – negocjowanie normalności w kontekście społeczeństwa i kraju/krajów
6.6. JA (po)wiem, co jest normalne (kluski śląskie)
6.7. przyjęcie ról mówcy

7. podsumowanie i zakończenie

literatura

załączniki

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl