Wielokodowość komunikacji

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 29,40 zł 29.40
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Primum Verbum
Kod produktu: 14405233

Opis

 TYTUŁ: Wielokodowość komunikacji

 REDAKCJA: Anna Barańska

 FORMAT: B5

 ILOŚĆ STRON: 142

 ROK WYDANIA: 2011

 WYDAWNICTWO: Primum Verbum

 ISBN: 978-83-62157-37-2

 Podana cena dotyczy jednego egzemplarza publikacji

 

Publikacja pod redakcją Anny Barańskiej dotycząca wielokodowości w komunikacji, w sposób rzetelny prezentująca zagadnienie kreowania i poznawania rzeczywistości za pomocą języka i obrazu, a także innych dziedzin artystycznych. 

 

SPIS TREŚCI

 Wprowadzenie

Część I: KOMUNIKACJA – KONCEPTUALIZACJA – SEMANTYKA 

Adam Pawłowski

Rozdział I: O definiowalności i definiowaniu komunikacji 

Andrzej Kudra

Rozdział II: Zjawisko cienia konceptualnego 

Urszula Topczewska

Rozdział III: Od semantyki komunikacyjnej do semantyki leksykalnej 

Część II: KOD AUDIALNY 

Joanna Bachura, Aleksandra Pawlik

Rozdział IV: Znak radiowy w słuchowisku wobec wybranych dyscyplin pokrewnych

Elżbieta Pleszkun-Olejniczakowa, Kinga Klimczak

Rozdział V: Poznawanie, przetwarzanie i kreowanie rzeczywistości na podstawie wybranych artystycznych dzieł audialnych 

Agnieszka Barczyk

Rozdział VI: Poznawać świat, tworząc dźwięki, aby komunikować wykreowaną rzeczywistość 

Część III: KOD WERBALNY 

Katarzyna Rybińska

Rozdział VII: Komunikacja słowna w powieściach Virginii Woolf 

Andrzej Adamski

Rozdział VIII: Opowiadanie obrazem – o relacji między fotografią a słowem 

Część IV: KOD WIZUALNY 

Grażyna Sawicka

Rozdział IX: Polski Język Migowy (PJM) – język czy nie-język?

Mariusz Bartosiak

Rozdział X: Ciało jako medium (roz)poznawania i (re)kreowania rzeczywistości teatralnej 

Ewa Wojtyniak-Dębińska

Rozdział XI: Sztuka publiczna a osobowość jej uczestników 

Część V: KOD KULTUROWY 

Elżbieta Żak

Rozdział XII: Mieszkańcy masowej wyobraźni – bohater jako kod komunikacji kulturowej 

Iwona Nowakowska-Kempna

Rozdział XIII: Bułgarska reklama: między globalizacją a lokalizacją, między sloganem a apoftegmatem 

Halina Kudlińska

Rozdział XIV: „Operatory magiczne” w retorycznym kodzie reklamy (na przykładzie języka polskiego i rosyjskiego) 

Halina Bartwicka

Rozdział XV: Porównania językowe jako element kodu kulturowego w akcie komunikacji (na przykładzie języka polskiego i rosyjskiego)

Literatura 

 

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl